Welcome to the world of adult Dating loveawake.ru
ČZ 125 typ 453
ČEZETA 125 typ 453
kývačka se vyráběla ve Strakonicích pod svojí značkou na nádrži již od roku 1959. Od svého předchůdce JAWAČZ 125 typ 353 se lišila svým motorem, kterému byl zvednut výkon z 5,6 koní na 7. Motor prošel řadou modernizací, a to ze dvou výfuků na jeden výfuk, válec s karterama získal větší sací kanály, klikový mechanismus dostal zvětšený pístní čep z 16 na 18 mm. Převodovka získala pro větší životnost řetězová kolečka opatřená silnějšími patkami. Kolečko druhého převodu na hlavním hřídeli bylo pro lepší přesnost řazení zajištěno pojistným kroužkem. Dále to byl rám, který byl zhotoven z kruhového profilu, na rozdíl od svého předchůdce, který měl svůj rám ze čtyřhranného profilu. Boční schránky se změnily v otvírání, kde u se předchůdce na čelní straně nacházel otočný knoflík, do kterého se vložil klíček od zapalování otvírající a zavírající schránku. Kdežto od této řady se muselo nejdříve odemknout sedlo a nadzvednout, a pak se mohly úložné schránky zevnitř otevřít pomocí pružných plíšků, které se po zavření samy zacvakly do drážky. ČZ 125 Typ 453 byl vyráběn spolu s typem 453/05 DE LUXE a typem 473 SPORT.
ČEZETA 125 Typ 453/05 DE LUXE
byla luxusnější verzí typu 453, která získala podobu Panelky od JAWY. Na oko shodná řídítka se od tohoto stroje přesto výrazně lišila. Oba díly přední masky dolního a horního světla byla odlita z lehkých slitin. Řídítka byla v jednom celku spolu s horním krytem světla, do kterého byl vložen nový tachometr oválného tvaru spolu se spínací skřínkou bošákem, který měl svůj vrchní plastový zasouvací kryt chráněn před deštěm. Řídítka dostala nové ovládací prvky pro ovládaní předního světla, světelné houkačky a klaksonu. Zadní světlo bylo změno na zcela nový vzhled s novým plechovým držákem a plastovým sklíčkem. Tento motocykl se prodával v roce 1968 za 5.900 korun československých. ČEZETA 125 typ 453 /05 DE LUXE byla nahrazena novou řadou ČEZETA 125 typ 476.
Motor | dvoudobý vzduch. chlazený | Karburátor | |
Počet válců | 1 | Karburátor | Jikov 2922 SBD11 |
Obsah válců | 123,2ccm | Průměr difuséru | 22mm |
Vrtání | 52mm | Hlavní tryska | 85 |
Zdvih | 58mm | Volnoběh tryska | 45 |
Kompresní poměr | 1:7,8 | Šroubek volnoběžky | 1/2otačky |
Maximální výkon motoru | 7k při 5500ot/mim | Poloha jehly | 2 zářez |
Maximální rychlost | 80km/hodině | ||
Prům. spotřeba 60km/hod | 3litr/100km | Dynamo | |
Stejnosměrný proud | 6V | ||
Obsah nádrže | 13/0,5rez litru | Výkon dynama | 45W |
Výška motocyklu | 1010 mm | Přední žárovka | 25/25W Ba20 |
Délka motocyklu | 1950mm | Zadní žárovka | 5W S8 |
Šířka motocyklu | 650mm | Stop žárovka | 5W S8 |
Kontrolní žárovka | 1,5W 2x Ba9 | ||
Maximální stoupání | 36% | Zapalovací svíčka | Pal 14/240 |
Váha stroje-bez paliva | 112kg | Vzdálenost elektrod | 0,5mm |
Váha stroje-s palivem | 122kg | Baterie | 6V-14Ah |
Únosnost (užitková váha) | 150kg | Pojistka baterie | 15A |
Maximální zatížení před.kola | 81,5kg | ||
Maximální zatížení zad. kola | 190,5kg | Kola | |
Primární převod řetězem | 3,8x3,8/54članku | Rozměr přední pneumatiky | 3,00/16 |
Sekundární převod řetězem | 1,2x5,6/117článku+1článek | Rozměr zadní pneumatiky | 3,00/16 |
Poměr převodu-primární | 40/21 | Rozměr předního ráfku | 1,6x16 |
Poměr převodu-sekundární | 47/14 | Rozměr zadního ráfku | 1,6x16 |
Poměr převodu-1. pře. stupeň | 24/13X23/14 | Tlak v přední pneumatice | 1,4atp |
Poměr převodu-3. pře. stupeň | 19/18X23/14 | Tlak v zadní pneumatice | 1,9atp |
Poměr převodu-4.pře.stupe | 1/1 přímý záběr | Počet drátů | 36 ks |
Celkový převod 1. stupeň | 1:19,380 | Závit drátu | M 3,5 |
Celkový převod 2. stupeň | 1:11,205 | Průměr drátu | 3,1 |
Celkový převod 3. stupeň | 1:6,400 | ||
Celkový převod 4. stupeň | 1:3,04 | Seřízení předstihu | |
Převod pohon. rychloměru | 4/13 zubů | Vzdálenost přerušovače | 0.4 mm |
Čelisťové brzdy | 140mm/35mm | Předstih zážehu před Hú | 3,5-4 mm |
Maximální zdvih pře. vidlice | 130 mm | ||
Maximální zdvih zad. vidlice | 100 mm | Obsah náplně | |
Obsah převodovky |
9500cmm |
||
|
|
Obsah př. tlumiče |
200cmm |
|
|
Obsah zad. tlumiče |
50cmm |