Jawa 350 typ 18 " Pérák"
Pérák přišel v roce 1950 s dalšími novými užitečnými změnami. Především válec získal mohutnější žebrováni pro lepší chlazení motoru. Klikový mechanismus doznal též změny svých ojnic a pístu. Brzdi dostaly vetší průměr ze 150 mm na 160 mm spolu s většími brzdovými bubny a osami. Poslední série se dodávaly se spínačem brzdového světla. Dále se dal Pérák vybavit bočními koženými brašnami, přídavným tandemovým sedlem pro spolujezdce a stupačkami, spolu s tandemovým sedlem se montoval i přídavný nosič. Pro nepřízeň počasí byl Pérák vybaven dvoudílným příčným chráničem nohou. Svou nadčasovou historii skončil po dlouhém putování v celém světě v roce 1956, později než Pérák 250, který se vyráběl do roku 1954. Oba typy posloužily svými motory novému nástupci dalšímu legendárnímu motocyklu 350 typově značenému 354 (Kývačka).
(sesa-moto)
Fotogalerie: Jawa 350 typ 18 " Pérák"
Tato fotogalerie je prázdná.
Diskusní téma: Jawa 350 typ 18 " Pérák"
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.